Hotel Vladimir

Janské Lázně

Hosté chválí u hotelu Vladimir vstřícný a ochotný personál, rychlé odbavení při příjezdu na hotel, dobré zázemí pro rodiny s dětmi, perfektní čistota v restauraci i hezké stolování, bezproblémové řešení jakýchkoliv reklamací. Nejméně však byli spokojeni s uzpůsobením pro postižené.

Předchozí hotelDalší hotel
Dovolená (hotel + letenky)
Vybrat datum
Vybrat datum

Hodnocení hotelu

Vladimir

86%
4 hod.
Zobrazit
4/5
24 hod.
Zobrazit
80%
 Průměrná známka
Náš názor na hotel Vladimir

Podle 28 hodnocení je již naprosto přesvědčivá průměrná známka 80% kvality. Tento výsledek je velmi dobrý, služby určitě splnily očekávání rekreantů. Hotel se dá jen doporučit, bude zajisté vyhovovat i náročným klientům.

Hosté chválí u hotelu Vladimir

vstřícný a ochotný personál, rychlé odbavení při příjezdu na hotel, dobré zázemí pro rodiny s dětmi, perfektní čistota v restauraci i hezké stolování, bezproblémové řešení jakýchkoliv reklamací

Ochota personálu
Rychlost odbavení
Vhodnost pro rodinu
Čistota v restauraci
Vyřizování reklamací
Uzpůsobení pro postižené

86%

podle 4 hodnocení

Podrobné hodnocení hotelu Vladimir
  • Všeobecné hodnocení
    84%
  • Umístění a okolí hotelu
    84%
  • Obsluha a služby
    100%
  • Stravování
    91%
  • Sport a zábava
    58%
Praktické informace

Počasí