Salinera Resort - Hotel Salinera

Strunjan

Hosté chválí u hotelu Salinera Resort - Hotel Salinera vynikající chuť pokrmů i pití, profesionální vedení hotelové restaurace i baru, bezproblémové řešení jakýchkoliv reklamací, perfektní čistota v restauraci i hezké stolování, vzdálenost k pláži. Nejméně však byli spokojeni s možnostmi nákupů v okolí hotelu.

Předchozí hotelDalší hotel
Dovolená (hotel + letenky)
Vybrat datum
Vybrat datum

Hodnocení hotelu

Salinera Resort - Hotel Salinera

80%
3 hod.
Zobrazit
3.5/5
163 hod.
Zobrazit
70%
 Průměrná známka
Náš názor na hotel Salinera Resort - Hotel Salinera

Podle 166 hodnocení je již naprosto přesvědčivá průměrná známka 70% kvality. Tento výsledek je celkem uspokojivý, služby určitě splnily očekávání rekreantů. Hotel se dá doporučit, měl by vyhovovat i středně náročným klientům.

Hosté chválí u hotelu Salinera Resort - Hotel Salinera

vynikající chuť pokrmů i pití, profesionální vedení hotelové restaurace i baru, bezproblémové řešení jakýchkoliv reklamací, perfektní čistota v restauraci i hezké stolování, vzdálenost k pláži

Chuť a kvalita jídel
Hotelová restaurace a bar
Vyřizování reklamací
Čistota v restauraci
Vzdálenost k pláži
Nákupní možnosti

80%

podle 3 hodnocení

Podrobné hodnocení hotelu Salinera Resort - Hotel Salinera
  • Všeobecné hodnocení
    76%
  • Umístění a okolí hotelu
    69%
  • Obsluha a služby
    89%
  • Stravování
    95%
  • Sport a zábava
    70%
Praktické informace

Počasí

Před cestou

Očkování před cestou

Víza