Hosté chválí u hotelu Golden Tulip Rome Piram odbornost personálu, včetně znalosti cizích jazyků, nabídky restaurací a barů v blízkosti, spousty možnosti trávení volného času v okolí, úroveň koupelny s toaletou, rychlé odbavení při příjezdu na hotel. Nejméně však byli spokojeni s uzpůsobením pro postižené.
Podle 1 hodnocení vychází průměrné známka 55% kvality. Tento výsledek je dosti špatný, hotel určitě nesplnil očekávání rekreantů. Nezapomeňte ale, že objektivní posouzení kvality hotelu vyžaduje více informací, přečtěte si více názorů i jinde.
Bezpečnost
Doprava
Náboženství a historie
Jak se domluvit
Obyvatelstvo
Měna
Počasí
Elektřina a komunikace
Hory
Moře
Okolní země
Příroda
Řeky
Orientační ceny
Tipy na nákupy
Jídlo a pití
Nakupování
Spropitné
Očkování před cestou
Co si vzít na dovolenou
Víza
Rady na cestu
Aktivity a zábava
Koupání
Zajímavá místa