Hodnocení hotelu
The Three Corners Palmyra Resort
Náš názor na hotel The Three Corners Palmyra Resort
Podle 2 457 hodnocení je již naprosto přesvědčivá průměrná známka 78% kvality. Tento výsledek je celkem uspokojivý, služby určitě splnily očekávání rekreantů. Hotel se dá doporučit, měl by vyhovovat i středně náročným klientům.
- Ochota personálu
- Velikost pokojů
- Péče o děti, hřiště
- Vhodnost pro rodinu
- Uzpůsobení pro postižené
Podrobné hodnocení hotelu The Three Corners Palmyra Resort
Všeobecné hodnocení | 69% |
|
---|---|---|
Umístění a okolí hotelu | 56% |
|
Obsluha a služby | 89% |
|
Stravování | 65% |
|
Sport a zábava | 74% |
|
Ubytování | 82% |
|
Recenze hotelu
The Three Corners Palmyra Resort
Recenze hotelu The Three Corners Palmyra Resort
29.4.2011 | Pobyt v dubnu 2011 na 5 nocí jako Skupina
Hotel sám o sobě je velice pěkný, bohužel ale zanedbaný - otlučené zařízení, rozbité zrcadlo v koupelně, zaprané povlečení, prach, špína. Přes to, že se denně uklízelo, bylo to hodně povrchové. Pokojský denně obtěžoval, ale moc neuklízel. Výběr v jídelně nic moc. S hygienou to tam bylo opravdu hodně na štíru - byli jsme svědky toho, jak se "do oběhu" vrátily celé kusy zákusků z talířů po hostech. Rozhodně se nedá mluvit o 4* hotelu, ale spíše o 2* - i v těch ale bývá čisto. Při příjezdu jsme dostali kartičky na osušky, které se vydávaly u hotelu - na pláž si je musíte vozit. Většina lidí ale bohužel nevracela osušky večer ale vyměnila si je ráno za čisté - tím jich byl nedostatek a to i přesto, že hotel nebyl zdaleka plně obsazený, takže jste museli jít pro osušku i několikrát. Jeden den jsme je neměli vůbec. Navíc jsme měli silné podezření, že některé použité osušky vracejí rovněž do oběhu. Ve 4* hotelu v Egyptě jsme již byli, ale úroveň byla opravdu neporovnatelně vyšší.
Ještě k letišti - hned po vkročení do haly nás nasměrovali k přepážce cestovní kanceláře, která byla hned vedle bankovní přepážky. Tam nám sdělili číslo autobusu, kterým pojedeme. Když jsme odcházeli, ještě za námi volali že potřebují ještě pasy, do kterých nám dali egyptská víza, která se dají koupit u bankovní přepážky za 15 dolarů. Když jsme nasedli do autobusu, chtěli za víza 18 EUR, což je téměř jednou tolik. Po poměrně dlouhém dohadování asi jediné řešení bylo, že jsme se vrátili na letiště, koupili v bance víza a dali je tomu člověku z cestovky, aby mu nechyběla - zřejmě je nemůže koupit sám, prodají je asi jen cizinci (i přesto, že je už má v pase), takže to bylo poměrně zdlouhavé. Navíc jsme si připadali hrozně, protože nám nikdo neřekl, že chtějí pasy kvůli tomu, aby nám tam dali víza, která se dají koupit hned vedle o polovinu levněji.
Podrobné hodnocení
Stav hotelu | 33 % |
|
Všeobecná čistota | 0 % |
|
Vhodnost pro rodinu | N | |
Vhodnost pro postižené | N | |
Doporučili byste tento hotel? | 33 % |
|
Nákupní možnosti v blízkosti | 33 % |
|
Dopravní spojení a možnost výletu | 67 % |
|
Restaurace a bary v blízkosti | 33 % |
|
Další možnosti trávení volného času | 33 % |
|
Vzdálenost k pláži | 33 % |
|
Vstřícnost a ochota personálu | 67 % |
|
Znalost oboru, znalost cizích jazyků | 100 % |
|
Odbavení | 67 % |
|
Vyřizování reklamací | 67 % |
|
Nabídka pro volný čas | 67 % |
|
Kvalita pláže | 33 % |
|
Kvalita a stav bazénu | 100 % |
|
Péče o děti, hřiště | 100 % |
|
Čistota | 0 % |
|
Velikost | 100 % |
|
Výbavení pokoje | 67 % |
|
Koupelna, toaleta, hygiena | 0 % |
|
Pestrost jídel a nápojů | 33 % |
|
Chuť a kvalita jídel a nápojů | 67 % |
|
Hotelová restaurace a bar | 33 % |
|
Čistota v restauraci a u stolu | 0 % |
|
Recenze hotelu The Three Corners Palmyra Resort
10.2.2010 | Pobyt v lednu 2010 na 7 nocí jako Neznámý
Rozsáhlý komplex, několik bazénů uvnitř, takže i za chladnějšího počasí je u nich teplejší mikroklima, dostatek pohodlných lehátek, 2 pláže s dopravou shuttle busem, vzdálenější (Sharsk's Bay) opět chráněna před větrem, velmi dobrá kvalita nápojů (kromě kávy), personál milý a ochotný,
v pokoji nás zpočátku trápili komáři, možná v souvislosti s tím, že zeleň zavlažují odpadní vodou (zápach), po stížnosti od toho toho pod naším balkonem upustili a dostali jsme dárek, dále nás často obtěžovali mouchy, i na Shark's Bay
celkově jsme byli i přes tyto nedostaky spokojeni
Podrobné hodnocení
Stav hotelu | 100 % |
|
Všeobecná čistota | 100 % |
|
Vhodnost pro rodinu | 100 % |
|
Vhodnost pro postižené | 67 % |
|
Nákupní možnosti v blízkosti | 33 % |
|
Dopravní spojení a možnost výletu | 67 % |
|
Restaurace a bary v blízkosti | N | |
Další možnosti trávení volného času | N | |
Vzdálenost k pláži | 67 % |
|
Vstřícnost a ochota personálu | 100 % |
|
Znalost oboru, znalost cizích jazyků | 100 % |
|
Odbavení | 100 % |
|
Vyřizování reklamací | 100 % |
|
Nabídka pro volný čas | 67 % |
|
Kvalita pláže | 67 % |
|
Kvalita a stav bazénu | 100 % |
|
Péče o děti, hřiště | N |
Čistota | 100 % |
|
Velikost | 100 % |
|
Výbavení pokoje | 100 % |
|
Koupelna, toaleta, hygiena | 100 % |
|
Pestrost jídel a nápojů | 33 % |
|
Chuť a kvalita jídel a nápojů | 67 % |
|
Hotelová restaurace a bar | 100 % |
|
Čistota v restauraci a u stolu | 67 % |
|
Recenze hotelu The Three Corners Palmyra Resort
30.7.2009 | Pobyt v červenci 2009 na 7 nocí jako Neznámý
služby hotelu výborné, jídlo mnoho druhů jídel každý den přítel měl 4 den průjem a naštěstí tam byla i lékárna, výhody fakulttativní výlety, krásný bazén jsem velice spokojeni se zájezdem
Podrobné hodnocení
Stav hotelu | 100 % |
|
Všeobecná čistota | 100 % |
|
Vhodnost pro rodinu | 100 % |
|
Vhodnost pro postižené | 33 % |
|
Nákupní možnosti v blízkosti | 100 % |
|
Dopravní spojení a možnost výletu | 100 % |
|
Restaurace a bary v blízkosti | 0 % |
|
Další možnosti trávení volného času | 100 % |
|
Vzdálenost k pláži | 0 % |
|
Vstřícnost a ochota personálu | 100 % |
|
Znalost oboru, znalost cizích jazyků | 100 % |
|
Odbavení | 100 % |
|
Vyřizování reklamací | 100 % |
|
Nabídka pro volný čas | 100 % |
|
Kvalita pláže | 33 % |
|
Kvalita a stav bazénu | 100 % |
|
Péče o děti, hřiště | 100 % |
|
Čistota | 100 % |
|
Velikost | 100 % |
|
Výbavení pokoje | 100 % |
|
Koupelna, toaleta, hygiena | N |
Pestrost jídel a nápojů | 67 % |
|
Chuť a kvalita jídel a nápojů | 67 % |
|
Hotelová restaurace a bar | 100 % |
|
Čistota v restauraci a u stolu | 100 % |
|
Recenze hotelu The Three Corners Palmyra Resort
5.6.2009 | Pobyt v květnu 2009 na 14 nocí jako Neznámý
Hotel leží v těsné blízkosti letiště v oblasti, kde probíhá výstavba dalších resortů, takže první dojem byl, že budeme ubytováni na staveništi, nad kterým poměrně často přelétávají letadla. Okna všech pokojů jsou však orientována dovnitř resortu, takže ani pohled na staveniště ani případný ruch neobtěžoval. Vybavení pokojů s dostatečným komfortem, avšak žádný luxus. Denní úklid s výměnou ložního prádla a ručníků byl samozřejmostí. Úroveň hotelové restaurace slušná, základní výběr jídel studené i teplé kuchyně, chudší rozmanitost, velmi omezený výběr ovoce. V době mimo otvírací dobu restaurace prakticky není možnost alternativního stravování. Pití dostupné i mimo otvírací dobu. Hotelové bazény čisté, vhodné i pro neplavce. Personál úslužný avšak nevtíravý, hovoří anglicky a částečně i polsky (podstatná část hotelu bývá obsazena polskou klientelou). Přístup na pláž i její kvylita byly popsány v předchozím příspěvku. Jen doplním, že na pláži je možnost stravování v sea food restauraci a pizzerii (nejsou však součástí hotelu). Celkový dojem z pobytu spíše příznivý
Podrobné hodnocení
Stav hotelu | 67 % |
|
Všeobecná čistota | 67 % |
|
Vhodnost pro rodinu | 67 % |
|
Vhodnost pro postižené | 33 % |
|
Nákupní možnosti v blízkosti | 33 % |
|
Dopravní spojení a možnost výletu | 67 % |
|
Restaurace a bary v blízkosti | 33 % |
|
Další možnosti trávení volného času | 67 % |
|
Vzdálenost k pláži | 0 % |
|
Vstřícnost a ochota personálu | 100 % |
|
Znalost oboru, znalost cizích jazyků | 67 % |
|
Odbavení | 100 % |
|
Vyřizování reklamací | N |
Nabídka pro volný čas | 67 % |
|
Kvalita pláže | 33 % |
|
Kvalita a stav bazénu | 67 % |
|
Péče o děti, hřiště | 67 % |
|
Čistota | 100 % |
|
Velikost | 67 % |
|
Výbavení pokoje | 67 % |
|
Koupelna, toaleta, hygiena | 67 % |
|
Pestrost jídel a nápojů | 67 % |
|
Chuť a kvalita jídel a nápojů | 67 % |
|
Hotelová restaurace a bar | 33 % |
|
Čistota v restauraci a u stolu | 100 % |
|
Podrobné hodnocení hotelu The Three Corners Palmyra Resort
Hotel | 3,1 / 6 |
|
---|---|---|
Pokoje | 3,1 / 6 |
|
Hotelový servis | 3 / 6 |
|
Okolí hotelu | 3,4 / 6 |
|
Stravování | 3 / 6 |
|
Sport a zábava | 2,6 / 6 |
|