Hodnocení hotelu
Jet
Náš názor na hotel Jet
Podle 1 hodnocení vychází průměrné známka 88% kvality. Tento výsledek je velmi dobrý a hotel asi splnil očekávání rekreantů. Nezapomeňte ale, že objektivní posouzení kvality hotelu vyžaduje více informací, přečtěte si více názorů i jinde.
- Pestrost jídel a nápojů
- Ochota personálu
- Kvalita pláže
- Všeobecná čistota
- Výbavení pokojů
- Vzdálenost k pláži
- Uzpůsobení pro postižené
Podrobné hodnocení hotelu Jet
Všeobecné hodnocení | 80% |
|
---|---|---|
Umístění a okolí hotelu | 93% |
|
Obsluha a služby | 89% |
|
Stravování | 92% |
|
Sport a zábava | 84% |
|
Ubytování | 92% |
|
Recenze hotelu
Jet
Recenze hotelu Jet
13.7.2012 | Pobyt v červnu 2012 na 7 nocí jako Pár středního věku
Pobyt v italském Lido di Jesolo a v hotelu JET byl přesně tak, jak jsme si představovali.
Kousek od pláže, s výhledem na moře a ve velmi příjemném prostředí.
Personál velmi vstřícný, domluva naprosto bez problémů (německy anglicky slovensky)
Pokoje v hotelu různých velikostí, pochopitelně jsou rozlišeny cenou. My měli ten nejmenší, ale pokud nepředpokládáte dlouhý pobyt na pokoji je naprosto vyhovující, včetně koupelny a WC.
Každodenní úklid a výměna ručníků byla samozřejmostí (skoro nás to obtěžovalo).
Stravování. Měli jsme polopenzi.
Snídaně – švédský stůl … výběr velmi široký
Večeře – servírované, dva chody. Každý chod měl 4 jídla objednávaná den předem (jídelníček byl psán anglicky, německy, italsky).
Mám-li něco kritizovat, tak pití k večeři bylo účtováno navíc, žádné nebylo v ceně večeře, a platilo se při ukončení pobytu v hotelu.
Celkové naše hodnocení 99,9 % toho co jsme od dovolené v hotelu JET očekávali.
Fotografie hotelu
Podrobné hodnocení
Stav hotelu | 100 % |
|
Všeobecná čistota | 100 % |
|
Vhodnost pro rodinu | 67 % |
|
Vhodnost pro postižené | 33 % |
|
Doporučili byste tento hotel? | 100 % |
|
Nákupní možnosti v blízkosti | 100 % |
|
Dopravní spojení a možnost výletu | 100 % |
|
Restaurace a bary v blízkosti | 100 % |
|
Další možnosti trávení volného času | 67 % |
|
Vzdálenost k pláži | 100 % |
|
Vstřícnost a ochota personálu | 100 % |
|
Znalost oboru, znalost cizích jazyků | 67 % |
|
Odbavení | 100 % |
|
Vyřizování reklamací | N |
Nabídka pro volný čas | 67 % |
|
Kvalita pláže | 100 % |
|
Kvalita a stav bazénu | N | |
Péče o děti, hřiště | N |
Čistota | 100 % |
|
Velikost | 67 % |
|
Výbavení pokoje | 100 % |
|
Koupelna, toaleta, hygiena | 100 % |
|
Pestrost jídel a nápojů | 100 % |
|
Chuť a kvalita jídel a nápojů | 100 % |
|
Hotelová restaurace a bar | 67 % |
|
Čistota v restauraci a u stolu | 100 % |
|