Hodnocení hotelu
Hotel Las Olas
Náš názor na Hotel Las Olas
Podle 730 hodnocení je již naprosto přesvědčivá průměrná známka 81% kvality. Tento výsledek je velmi dobrý, služby určitě splnily očekávání rekreantů. Hotel se dá jen doporučit, bude zajisté vyhovovat i náročným klientům.
- Stav hotelu
- Dopravní spojení
- Kvalita a stav bazénu
- Rychlost odbavení
- Velikost pokojů
- Čistota v restauraci
- Vzdálenost k pláži
Podrobné hodnocení Hotel Las Olas
Všeobecné hodnocení | 86% |
|
---|---|---|
Umístění a okolí hotelu | 83% |
|
Obsluha a služby | 87% |
|
Stravování | 87% |
|
Sport a zábava | 88% |
|
Ubytování | 92% |
|
Recenze hotelu
Hotel Las Olas
Recenze hotelu Hotel Las Olas
20.1.2020 | Pobyt v lednu 2020 na 7 nocí jako Parta přátel
Hotel Las Olas: Vysoký standard bydlení, velké pokoje, pěkný exteriér (bazén, zahrada). Stravování na vysoké úrovni, velmi kvalitní kuchyně s širokým výběrem jídel. Rychle a vstřícně fungující recepce ... zkrátka vše co zpříjemňuje pobyt. Ostatně jsme na to byli tak trochu připravení, protože už při našem předchozím pobytu v roce 2017 bylo také téměř vše bezchybné.
Celkově ostrov La Palma je oázou pro aktivní turisty (... to je na delší článek) a když vyjde počasí jako aktuálně vyšlo nám, tak je to skutečně Isla Bonita.
Podrobné hodnocení
Stav hotelu | 100 % |
|
Všeobecná čistota | 100 % |
|
Vhodnost pro rodinu | 100 % |
|
Vhodnost pro postižené | 67 % |
|
Doporučili byste tento hotel? | 100 % |
|
Nákupní možnosti v blízkosti | 100 % |
|
Dopravní spojení a možnost výletu | 100 % |
|
Restaurace a bary v blízkosti | 100 % |
|
Další možnosti trávení volného času | 100 % |
|
Vzdálenost k pláži | 33 % |
|
Vstřícnost a ochota personálu | 100 % |
|
Znalost oboru, znalost cizích jazyků | 100 % |
|
Odbavení | 100 % |
|
Vyřizování reklamací | 67 % |
|
Nabídka pro volný čas | N | |
Kvalita pláže | N | |
Kvalita a stav bazénu | 100 % |
|
Péče o děti, hřiště | N |
Čistota | 100 % |
|
Velikost | 100 % |
|
Výbavení pokoje | 67 % |
|
Koupelna, toaleta, hygiena | 67 % |
|
Pestrost jídel a nápojů | 100 % |
|
Chuť a kvalita jídel a nápojů | 100 % |
|
Hotelová restaurace a bar | 67 % |
|
Čistota v restauraci a u stolu | 100 % |
|
Recenze hotelu Hotel Las Olas
20.1.2020 | Pobyt v lednu 2020 na 7 nocí jako Pár středního věku
Podrobné hodnocení
Stav hotelu | 67 % |
|
Všeobecná čistota | 100 % |
|
Vhodnost pro rodinu | 67 % |
|
Vhodnost pro postižené | 100 % |
|
Doporučili byste tento hotel? | 67 % |
|
Nákupní možnosti v blízkosti | 33 % |
|
Dopravní spojení a možnost výletu | 33 % |
|
Restaurace a bary v blízkosti | 33 % |
|
Další možnosti trávení volného času | 67 % |
|
Vzdálenost k pláži | 0 % |
|
Vstřícnost a ochota personálu | 100 % |
|
Znalost oboru, znalost cizích jazyků | 67 % |
|
Odbavení | 33 % |
|
Vyřizování reklamací | N |
Nabídka pro volný čas | 100 % |
|
Kvalita pláže | 33 % |
|
Kvalita a stav bazénu | 67 % |
|
Péče o děti, hřiště | 33 % |
|
Čistota | 100 % |
|
Velikost | 100 % |
|
Výbavení pokoje | 33 % |
|
Koupelna, toaleta, hygiena | 67 % |
|
Pestrost jídel a nápojů | 67 % |
|
Chuť a kvalita jídel a nápojů | 67 % |
|
Hotelová restaurace a bar | 67 % |
|
Čistota v restauraci a u stolu | 100 % |
|
Recenze hotelu Hotel Las Olas
15.3.2017 | Pobyt v únoru 2017 na 7 nocí jako Mladý pár
Hotel má dobrou polohu mezi hlavním městem a letištěm, obojí vzdálené pár kilometrů a je skvěle dostupný MHD v obou směrech. Pokud budete mít stejně jako my půjčené auto, hotel nemá vlastní rezervované parkování, parkuje se běžně v ulicích a je to tak trochu boj najít místo. Dejte si pozor na parkování s modrou čárou, je to parkování jen pro rezidenty!
Check-in do hotelu byl velice stručný, chtěli jsme si propojit hotelový účet s kartou ať nemusíme vše hned platit hotově, bohužel to nejde, platit kartou sice například po večeři lze, ale jen s minimální útratou 10 € čehož jsme nikdy nedosáhli (jedno pivo a voda s bublinama).
Pokoje jsou velké a s terasou, naše terasa ovšem poskytovala výhled do strmého kopce přes cestu (nejlevnější pokoj). Jsou rozmístěny v několika budovách v celkem velkém areálu. Ložnici s pohodlnou a skutečně velkou postelí doplňoval obývací pokoj s pohodlným gaučem, menší kuchyňskou linkou a jídelním stolem. Kuchyňka byla rozumně vybavená včetně mikrovlnky a rychlovarné konvice. V koupelně se záchodem pak byla vana. Teplá voda se ohřívá v bojleru (každý apartmán má svůj) a tak se může stát, že kdo půjde po vás už může mít chladnější vodu.
Úklid byl slabší než obvykle, ne že by se neuklízelo vůbec a bylo špinavo, ale čmouhy na zemi zůstaly několik dní, malý ručník na nohy na podlaze byl vyměněn až po několika dnech. Obecně bylo čisto, ale jsem zvyklý z hotelů na větší preciznost. Nejvíc byla vždy uklizená terasa.
V areálu je vyhřívaný bazén a byl dostatečně teplý. Jak už jsem psal, areál je celkem velký a je celkem nevýhoda, že vstup do něj je jen jeden - od hlavní cesty. Jiné východy buďto nemá, nebo jsou zamknuté. Dosti to prodlužuje cestu k oceánu, který je tak celkem dál. Mimochodem pláž v Los Cancajos je skvělá, přišla mi lepší než v Puerto de Naos na druhé straně ostrova.
Na hlavní silnici u hotelu je večerka s rozumnýma cenama, doporučuju.
Měli jsme polopenzi, snídaně i večeře byly na dobré úrovni, cena pití rozumná. Kulinářský zážitek to není, ale vždy šlo něco dobrého vybrat. Bohužel nic speciálního mi v paměti neutkvělo, průměr. Zmrzlina chemická, to je snad ale ve všech rezortech. Obsluha byla velice příjemná a komunikativní. Většinu hostů tvořili němečtí aktivní důchodci, kteří ráno vyráželi na tůry do hor.
Byli jsme spokojeni.
Podrobné hodnocení
Stav hotelu | 100 % |
|
Všeobecná čistota | 67 % |
|
Vhodnost pro rodinu | 67 % |
|
Vhodnost pro postižené | N | |
Doporučili byste tento hotel? | 67 % |
|
Nákupní možnosti v blízkosti | 100 % |
|
Dopravní spojení a možnost výletu | 100 % |
|
Restaurace a bary v blízkosti | 67 % |
|
Další možnosti trávení volného času | 100 % |
|
Vzdálenost k pláži | 33 % |
|
Vstřícnost a ochota personálu | 67 % |
|
Znalost oboru, znalost cizích jazyků | 100 % |
|
Odbavení | 67 % |
|
Vyřizování reklamací | N |
Nabídka pro volný čas | 67 % |
|
Kvalita pláže | 100 % |
|
Kvalita a stav bazénu | 100 % |
|
Péče o děti, hřiště | N |
Čistota | 67 % |
|
Velikost | 100 % |
|
Výbavení pokoje | 100 % |
|
Koupelna, toaleta, hygiena | 100 % |
|
Pestrost jídel a nápojů | 67 % |
|
Chuť a kvalita jídel a nápojů | 67 % |
|
Hotelová restaurace a bar | 100 % |
|
Čistota v restauraci a u stolu | 100 % |
|
Recenze hotelu Hotel Las Olas
2.3.2017 | Pobyt v únoru 2017 na 10 nocí jako Pár středního věku
Po všech stránkách výborný hotel. Rychlé a příjemné odbavení na recepci. Velmi pěkné ubytování v apartmánu typu B, s jednou ložnicí a velkou terasou s výhledem na moře. Každodenní úklid. Jedinou drobnou vadu v apartmánu bylo poněkud chudé vybavení kuchyňky nádobím. V hotelové restauraci široký výběr jídel (bufet) špičkové kvality, a to jak snídaně, tak večeře. Zvláště šéfkuchařem připravované minutky na počkání byly delikatesní. Prostorný barový prostor včetně venkovní denní restaurace u bazénu. Příjemná zahrada se subtropickými keři a stromy. Velmi dobře udržovaný prostor mezi hotelovými bloky (myslím, že jich je 6). Hotelu bezesporu patří zařazení do kategorie 4*.
V blízkosti hotelu všechny potřebné služby: zastávka autobusu MHD, 2 půjčovny aut, 1 půjčovna moto a kol, supermarket, několik menších restaurantů. Vzdálenost k moři cca 200m.
Hodí se především pro střední a starší ročníky, ale také pro rodiny s malými dětmi.
Celkově: téměř absolutní spokojenost, určitě doporučuji.
Podrobné hodnocení
Stav hotelu | 100 % |
|
Všeobecná čistota | 100 % |
|
Vhodnost pro rodinu | 100 % |
|
Vhodnost pro postižené | 100 % |
|
Doporučili byste tento hotel? | 100 % |
|
Nákupní možnosti v blízkosti | 100 % |
|
Dopravní spojení a možnost výletu | 100 % |
|
Restaurace a bary v blízkosti | 100 % |
|
Další možnosti trávení volného času | N | |
Vzdálenost k pláži | 67 % |
|
Vstřícnost a ochota personálu | 100 % |
|
Znalost oboru, znalost cizích jazyků | 100 % |
|
Odbavení | 100 % |
|
Vyřizování reklamací | 100 % |
|
Nabídka pro volný čas | N | |
Kvalita pláže | N | |
Kvalita a stav bazénu | 100 % |
|
Péče o děti, hřiště | N |
Čistota | 100 % |
|
Velikost | 100 % |
|
Výbavení pokoje | 67 % |
|
Koupelna, toaleta, hygiena | 100 % |
|
Pestrost jídel a nápojů | 100 % |
|
Chuť a kvalita jídel a nápojů | 100 % |
|
Hotelová restaurace a bar | 100 % |
|
Čistota v restauraci a u stolu | 100 % |
|
Podrobné hodnocení Hotel Las Olas
Hotel | 4,8 / 6 |
|
---|---|---|
Pokoje | 4,4 / 6 |
|
Hotelový servis | 5 / 6 |
|
Okolí hotelu | 5 / 6 |
|
Stravování | 4,6 / 6 |
|
Sport a zábava | 4,3 / 6 |
|
Hodnotitelé HolidayCheck.de o Hotel Las Olas
Hosté chválí celkový stav hotelu, umístění a okolí hotelu a obsluhu a služby. Nebyli však moc spokojeni s úrovní a kvalitou stravování, s možnostmi sportu a zábavy a s kvalitou ubytování. Tento hotel v posledním roce doporučuje 91% dotázaných.