Hodnocení hotelu
Hotel Corallo
Náš názor na Hotel Corallo
Podle 7 hodnocení se dá již věřit průměrné známce 71% kvality. Tento výsledek je celkem uspokojivý, hotel zřejmě splnil očekávání rekreantů. Hotel se dá doporučit, měl by vyhovovat i středně náročným klientům. Přečtěte si ale pozorně všechna hodnocení.
- Pestrost jídel a nápojů
- Ochota personálu
- Velikost pokojů
- Kvalita pláže
- Restaurace v okolí
- Všeobecná čistota
- Vzdálenost k pláži
Podrobné hodnocení Hotel Corallo
Všeobecné hodnocení | 60% |
|
---|---|---|
Umístění a okolí hotelu | 73% |
|
Obsluha a služby | 84% |
|
Stravování | 100% |
|
Sport a zábava | 84% |
|
Ubytování | 75% |
|
Recenze hotelu
Hotel Corallo
Recenze hotelu Hotel Corallo
4.8.2017 | Pobyt v červenci 2017 na 7 nocí jako Senioři
Hotel podle našeho názoru neodpovídal označení 3*, spíše nižšímu, ale to CA neovlivní a je to zřejmě hodnocení podle italských měřítek. Náš pokoj byl ve 3. NP, naštěstí s výtahem, takže jsme jej zejména při příjezdu a odjezdu (stěhování zavazadel) využili. Přijetí při nástupu bylo velice milé bez zbytečných průtahů, hned jsme obdrželi výběr z večerního menu v češtině a servírovanou večeří jsme byli mile překvapeni. Nespotřebované nápoje, zejména vody, personál označil čísly stolů a uložil do chladničky na další den. První snídaně byla mírně problematická, neboť nefungoval automat na kávu, kterou musel personál připravovat a donášet od baru, také s nabídkou podle středoevropských zvyklostí si Italové příliš hlavu nelámou, ale je jejich zvyk, že snídaně je více méně střídmá. Chyběl jogurt, který byl na požádání doplněn, ale další den nebyl vůbec (zřejmě neodhadli zájem podle počtu hostů), oba vnuci bohužel nic jiného nesnídají. Další dny se pak snídaně, pokud jde o jogurt, zlepšily, v ostatním byl stav jako v den příjezdu. O moc lepší však byly večeře, které byly vhodné i pro oba vnuky neboť těstoviny jako předkrm byly pro ně skoro jako hlavní jídlo, které jsme vybírali úměrně jejich "nárokům". Denně byl po večeři nabídnut dezert, ev. káva, což jsme též rádi využívali.
Pokud jde o ubytování, pokoj pro dva seniory a dvě děti nám vyhovoval, ale horší to bylo s koupelnou, která byla velmi malá, sprcha "na pevno", takže po osprchování voda po celé koupelně, proud nešel regulovat a umístění přímo proti toaletě též nešťastné! lepší by bylo napojení sprchové hadice, kdy by hlavně děti host osprchoval jednodušeji. Nakonec jsme to řešili sprchou u bazénu a tu na pokoji téměř nepoužívali. Velmi příjemné bylo používání bazénu u hotelu, naopak "inzerovaná" vířivka nebyla téměř k dispozici a bylo nutné její použití domlouvat s personálem. Výhodou též byla dosažitelnost WiFi signálu na pokoji a ve společných prostorách hotelu. Naopak vzdálenost od moře byla překvapivě velká, určitě ne 300 m, jak bylo někde uváděno. Celkem jsme byli spokojeni, pokud bychom měli hodnotit známkou tak lepší 3.
Podrobné hodnocení
Stav hotelu | 67 % |
|
Všeobecná čistota | 100 % |
|
Vhodnost pro rodinu | 67 % |
|
Vhodnost pro postižené | 0 % |
|
Doporučili byste tento hotel? | 67 % |
|
Nákupní možnosti v blízkosti | 100 % |
|
Dopravní spojení a možnost výletu | 67 % |
|
Restaurace a bary v blízkosti | 100 % |
|
Další možnosti trávení volného času | 67 % |
|
Vzdálenost k pláži | 33 % |
|
Vstřícnost a ochota personálu | 100 % |
|
Znalost oboru, znalost cizích jazyků | 67 % |
|
Odbavení | 100 % |
|
Vyřizování reklamací | 67 % |
|
Nabídka pro volný čas | 67 % |
|
Kvalita pláže | 100 % |
|
Kvalita a stav bazénu | 100 % |
|
Péče o děti, hřiště | 67 % |
|
Čistota | 100 % |
|
Velikost | 100 % |
|
Výbavení pokoje | 67 % |
|
Koupelna, toaleta, hygiena | 33 % |
|
Pestrost jídel a nápojů | 100 % |
|
Chuť a kvalita jídel a nápojů | 100 % |
|
Hotelová restaurace a bar | 100 % |
|
Čistota v restauraci a u stolu | 100 % |
|
Podrobné hodnocení Hotel Corallo
Hotel | 3 / 6 |
|
---|---|---|
Pokoje | 3 / 6 |
|
Hotelový servis | 4 / 6 |
|
Okolí hotelu | 6 / 6 |
|
Stravování | 2 / 6 |
|
Sport a zábava | 3 / 6 |
|
Hodnotitelé HolidayCheck.de o Hotel Corallo
Hosté chválí umístění a okolí hotelu. Nebyli však moc spokojeni s obsluhou a službami. Nejvíce jim vadilo celkový stav hotelu, úroveň a kvalitu stravování, omezené možnosti sportu a zábavy a kvalita ubytování. Tento hotel v posledním roce doporučuje 59% dotázaných.