Hodnocení hotelu
Eftalia Marin
Náš názor na hotel Eftalia Marin
Podle 3 392 hodnocení je již naprosto přesvědčivá průměrná známka 80% kvality. Tento výsledek je velmi dobrý, služby určitě splnily očekávání rekreantů. Hotel se dá jen doporučit, bude zajisté vyhovovat i náročným klientům.
- Stav hotelu
- Rychlost odbavení
- Aktivity v okolí
- Péče o děti, hřiště
- Výbavení pokojů
- Čistota v restauraci
- Kvalita pláže
Podrobné hodnocení hotelu Eftalia Marin
Všeobecné hodnocení | 87% |
|
---|---|---|
Umístění a okolí hotelu | 79% |
|
Obsluha a služby | 82% |
|
Stravování | 85% |
|
Sport a zábava | 83% |
|
Ubytování | 89% |
|
Recenze hotelu
Eftalia Marin
Recenze hotelu Eftalia Marin
29.11.2016 | Pobyt v listopadu 2016 na 14 nocí jako Rodina s malými dětmi
Hledali jsme levnou rodinou dovolenou u moře mimo hlavní sezónu. To se nám vyplnilo. máme vyzkoušené, že první polovina listopadu je na turecké riviéře ještě výborná, cca klasické české léto a teplé moře. bylo stále jasno, bez deště, bez větru, do moře se chodilo každý den. Hledali jsme novější hotel u moře orientovaný pro děti. Nejvíc kladně hodnotím pokoj, byl pro rodinu dostatečně velký, mnoho úložných prostorů na 14 dní, koupelna OK, postele nové, matrace nové, lůžkoviny, ručníky starší, nevadilo nám. V Eftalii jsem byla již podruhé, v Eftalia Resort tak dobře nevařili. K pokoji nemám nic negativní, líbil se nám. V restauraci nám chutnalo, nad mé očekávání bylo občas připraveno i kvalitnější maso, např. steaky z čerstvého tuňáka, grilovaná kuřecí prsa, kuřecí kebab v plážovém baru, měkké jehněčí. dostatek zeleniny, nebyly nikde fronty, odpoledne obyč zmrzlina, obsluha příjemná. málo hostů, především z Ruska, Rusové s dětmi, byli slušní, kultivovaní. Nejméně kladně hodnotím pláž, za 14 dní nikdo neuklidil oharky od cigaret, úzká, plná. neumím si přestavit, jak to vypadá v hlavní sezoně, lehátka starší plastová, matrace na lehátka mokrá, molitan nacucaný vodou. na pláži nebrali ohled na hosty, zavírali na zimu, takže se tam pracovalo, druhý týden v listopadu uzavřeli tobogány, obchody, bary. nebrali ohled na hosty, kteří přijížděli a bylo jich stále na pláži dost díky pěknému počasí. mimiklub nejdříve uzavřený, pak na 3 dny otevřený. minidisco fungovalo v hotelu, počasí příjemné na třičko a kraťasy, větší vlny v moři, ale děti tam chodily. v moři občas větší kameny, nečekáte to. místy oblázky, místy písek, ale boty do vody jsem neměla. škoda, že pláž není širší a udržovaná. hrábě na písek tam neznají, chtěla jsem si zapůjčit a na 14 dní si část pro své děti uklidit, nerozuměli mi. bazény pro děti OK, ale zavřené. bazény venku všechny nevyhřívané, ale čisté. sauna a hammam funguje jen do 17 hodiny. což je škoda, v restauraci hodně koček, hosté je bohužel krmili. Psi na pláži jen 2 ks, což na Turecko jde. zažila jsem horší. Dálnice nebyla slyšet. měli jsme pokoj v zadní části hotelu. v okolí vesnice, minaret, nic jsme nenakupovali. na baru rychlí a profesionální barmani, bohužel jen omezený sortiment, pili jsme vodku, hlavně jako prevenci. bohužel mírné průjmy z jídla jsme měli. druhý týden jsme jedli jen vše tepelně upravované, nikoliv čerstvou zeleninu. mléko v restauraci měli ředěné vodou. nebylo dobré. děti to odmítaly. naopak dobrou měli nugetu a malé lívanečky. židle v restauraci byly tak dokonale roztrhané, že to vypadlo, že tam jsou 10 let, asi nebyly nové. letěli jsem za 32 tisíc na 4 dní pro 4 osoby, mému muži se tam velmi líbilo, já jsem asi náročnější klient a v Egyptě v zimě jsem si to užila více a bez průjmu. Do tohoto hotelu se asi už nevrátím, vyberu si jiný. A nejvíc mne dorazilo - všude plastové skleničky a bohužel neumyté. hrníčky a skleničky si prosím noste s sebou a myjte si sami. možná nebudete mít takové zažívací problémy jako my. každopádně z Čech bych za 32 tis za 14 dní s jídlem nikam k moři neodletěla. Takže s ohledem na cenu celého zájezdu to stále vychází pozitivně, dětem se líbilo. Tobogány si synek užil. Moře také.
Podrobné hodnocení
Stav hotelu | 100 % |
|
Všeobecná čistota | 100 % |
|
Vhodnost pro rodinu | 100 % |
|
Vhodnost pro postižené | 100 % |
|
Doporučili byste tento hotel? | 33 % |
|
Nákupní možnosti v blízkosti | 100 % |
|
Dopravní spojení a možnost výletu | 100 % |
|
Restaurace a bary v blízkosti | 100 % |
|
Další možnosti trávení volného času | 100 % |
|
Vzdálenost k pláži | 67 % |
|
Vstřícnost a ochota personálu | 67 % |
|
Znalost oboru, znalost cizích jazyků | 67 % |
|
Odbavení | 67 % |
|
Vyřizování reklamací | 0 % |
|
Nabídka pro volný čas | 67 % |
|
Kvalita pláže | 0 % |
|
Kvalita a stav bazénu | 67 % |
|
Péče o děti, hřiště | 67 % |
|
Čistota | 67 % |
|
Velikost | 67 % |
|
Výbavení pokoje | 67 % |
|
Koupelna, toaleta, hygiena | 67 % |
|
Pestrost jídel a nápojů | 67 % |
|
Chuť a kvalita jídel a nápojů | 67 % |
|
Hotelová restaurace a bar | 67 % |
|
Čistota v restauraci a u stolu | 67 % |
|
Recenze hotelu Eftalia Marin
7.9.2016 | Pobyt v červenci 2016 na 11 nocí jako Rodina se staršími dětmi
Tuto dovolenou jsme vybrali především kvůli tobogánům, kterých je na Eftalia Island opravdu požehnaně. Pokud bychom měli vyzdvihnout něco pozitivního na celé dovolené, byly by to právě atrakce poblíž moře (tobogány, bazény a amfiteátr), kde si každý najde to své.
Bohužel, celkový servis hotelu a chování personálu bylo naprosto otřesné. Pokoj nám uklidili za celých 12 dní pouze jednou (každý den jsme uklízečky žádali), neměnili ručníky, toaletní papír musel člověk doslova vzít uklízečce z vozíku.
Velice nás zklamala nabídka jídel, která sestávala především z hranolek, smažených prefabrikátů a hnusných chemických dezertů.
Otřesné byly fronty na jídlo (hlavní jídelna je koncipována velice nešťastně, navíc to byla jídelna pro všechny hotely řetězce Eftalia v okolí). Na grilované maso se muselo stát frontu cca 30min, fronta lidí čekajících na maso byla delší než hlavní bazén u našeho hotelu, bohužel.
Stejné fronty se čekaly například na vafle. Zde si každý mohl odnést pouze jednu vafli (takže jste nemohli vzít například druhou pro rodinu), to samé bylo s kopečky zmrzliny (mohli jste si dát 2 rozdílné kopečky, ale běda Vám, jestli jste chtěli 2 kopečky od stejného druhu). TO NA 5TI HVĚZDIČKOVÝ HOTEL S ALL-INCLUSIVE JE NAPROSTO NEPŘEDSTAVITELNÉ!
Celkově byl personál velice nepříjemný! Nepozdraví, neusměje se, tváří se, že je strašně otravujete, když Vám musí načepovat pití.
Dovolenou jsme si od nich zkazit nenechali. Na druhou stranu by člověk tyto podmínky rozhodně nečekal v takovém luxusním hotelu. Potkali jsme se zde s rodinou, která zde byla již potřetí. Ti z toho byli také šokováni, protože kvalita servisu šla oproti dvěma předcházejícím letům nehorázně dolů. Už se sem nevrátí. A my taky ne!
Fotografie hotelu
Podrobné hodnocení
Stav hotelu | 67 % |
|
Všeobecná čistota | 33 % |
|
Vhodnost pro rodinu | 0 % |
|
Vhodnost pro postižené | N | |
Doporučili byste tento hotel? | 0 % |
|
Nákupní možnosti v blízkosti | 33 % |
|
Dopravní spojení a možnost výletu | 67 % |
|
Restaurace a bary v blízkosti | 33 % |
|
Další možnosti trávení volného času | 67 % |
|
Vzdálenost k pláži | 33 % |
|
Vstřícnost a ochota personálu | 0 % |
|
Znalost oboru, znalost cizích jazyků | 33 % |
|
Odbavení | 67 % |
|
Vyřizování reklamací | N |
Nabídka pro volný čas | 67 % |
|
Kvalita pláže | 67 % |
|
Kvalita a stav bazénu | 67 % |
|
Péče o děti, hřiště | N |
Čistota | 33 % |
|
Velikost | 67 % |
|
Výbavení pokoje | 100 % |
|
Koupelna, toaleta, hygiena | 0 % |
|
Pestrost jídel a nápojů | 0 % |
|
Chuť a kvalita jídel a nápojů | 0 % |
|
Hotelová restaurace a bar | 0 % |
|
Čistota v restauraci a u stolu | 0 % |
|
Recenze hotelu Eftalia Marin
21.7.2016 | Pobyt v červnu 2016 na 10 nocí jako Rodina s malými dětmi
Cestovali jsme se třemi dětmi - 8, 7 let a půlroční miminko. Bohužel hned první dojmy nám zkazil transfer do hotelu, který i s čekáním na letišti trval více než 4 hodiny - nastupovali jsme jako první a vystupovali poslední. Hotel je čistý, vybavení pokojů neopotřebované, personál v hotelu příjemný. Jídlo hodnotím jako průměrné, už jsme v Turecku zažili lepší, především výběr ovoce a zeleniny byl v prvních dnech slabší (jen jablka, broskve a k večeři meloun), během pobytu se zlepšil. Co se týče zábavy v hotelu, tu hodnotím jako podprůměrnou, cestovka má nafocený hotel se skluzavkami, ty ale nepatří hotelu Marin, ale vedlejší Village, kam nás vrátný nepustil, takže jsme celé dny trávili jen na pláži. Stejné to bylo i s animačním programem, vše jen na pláži. Pláž je písčitá, vstup do moře přes pás kamenů, když přijdou vlny, nejsou kameny moc příjemné, nosili jsme boty do vody. Lehátek na pláži i u bazénů dostatek. Skluzavky na pláži jsou dobře hlídané, v provozu od 10 do 12 a od 14 do 17 hodin, nebáli jsme se pustit děti samotné, na některé skluzavky smějí děti až od 130 a 140 cm. Tento hotel jsme si vybrali hlavně kvůli ubytování v duplexu s přímým vstupem do bazénu, naplnil naše očekávání.
Podrobné hodnocení
Stav hotelu | 67 % |
|
Všeobecná čistota | 100 % |
|
Vhodnost pro rodinu | 100 % |
|
Vhodnost pro postižené | N | |
Doporučili byste tento hotel? | 67 % |
|
Nákupní možnosti v blízkosti | 67 % |
|
Dopravní spojení a možnost výletu | N | |
Restaurace a bary v blízkosti | 100 % |
|
Další možnosti trávení volného času | N | |
Vzdálenost k pláži | 67 % |
|
Vstřícnost a ochota personálu | 100 % |
|
Znalost oboru, znalost cizích jazyků | 100 % |
|
Odbavení | 100 % |
|
Vyřizování reklamací | N |
Nabídka pro volný čas | 67 % |
|
Kvalita pláže | 0 % |
|
Kvalita a stav bazénu | 100 % |
|
Péče o děti, hřiště | 100 % |
|
Čistota | 67 % |
|
Velikost | 100 % |
|
Výbavení pokoje | 100 % |
|
Koupelna, toaleta, hygiena | 100 % |
|
Pestrost jídel a nápojů | 67 % |
|
Chuť a kvalita jídel a nápojů | 67 % |
|
Hotelová restaurace a bar | 67 % |
|
Čistota v restauraci a u stolu | 100 % |
|
Recenze hotelu Eftalia Marin
28.6.2016 | Pobyt v červnu 2016 na 7 nocí jako Rodina s malými dětmi
Eftalia MARIN jsme navštívili jako další v řadě Eftalia Hotels (Aqua, Village) s tím, že nám hlavně šlo o pláž s bazény a atrakcemi, než o samotný hotel.
Bezpečnost pobytu:
od samotného příletu, přes cestu z letiště, během celého pobytu naprostý pocit bezpečí. Žádná hrozba z pohledu jakéhokoli útoku. Po návratu domů jsme zjistili, že 2 dny před naším příletem v hotelu hořelo. Nepoznali byste to. Ovšem vyvolalo to horlivost na straně personálu kontrolovat sprinklery a čidla. Věřím, že nyní už fungují, na rozdíl od oné osudné noci.
Vedle hotelu se staví nový komplex, ale byl tam naprostý klid. Těch 5 pracovníků nijak nerušilo :)
Hotel:
otevřen 2014, ale hádali byste víc. Určitá ošuntělost a laxní přístup k údržbě jsou znát. Nicméně všude relativně čisto, uklízecí četa zvládá. Pouze toalety v lobby a vstupní hale se neuklízí moc často :( Je tam provoz a ve špičce úklid jednou za cca 6 hodin (dle výkazu na dveřích toalet) je málo.
Veřejná posezení v hotelové hale trpí umatlanými stolky. To nebývalo. :(
Pokoj:
hezký, prostorný, světlý, klimatizace 24 hodin, trezor zdarma, wifi jakž takž, mořské dekorace, koupelna OK až na sprchový kout, který by zasloužil pečlivější úklid a Savo na plísně :) Ale není to nijak tragické. Úklid denně. Ručníky podle potřeby. Velká manželská postel + jedna samostatná postel + rozkládací křeslo jako přistýlka.
Jídlo a pití:
hotelová restaurace dostatečná pro kapacitu, vždycky si bylo kam sednout. Fronty na jídlo vznikaly tam, kde lidi stojí jak ovce celou frontu, aby si až na samém konci nabrali jedno z 12 jídel :) Prostě turisti neumí stát fronty a tím si je sami vytváří.
Nabídka standardní, maso, zelenina, studený bufet, přílohy, lívanečky, ovoce, přesladké sladkosti. Každý si vybere. Být tam déle, přejí se to. Pivo, víno. Nealko a káva z automatů.
Plážové restaurace taky OK, nabídka stejná s hotelem, bez front.
U pití jsme narazili na omezení, které stanovil "manažer hotelu". Jste sice all-inclusive, ale narozdíl od let minulých, se místní alkoholické nápoje nedají pořídit u všech plážových barů v rámci AI. Pouze u jednoho. Zbytek je za peníze. A navíc se personál opravdu usilovně brání dát vám více, než 3 skleničky/osoba. Skupina 12 lidí, která vyšle někoho pro pití, má smůlu. To je nová věc, nepochopitelná. Personál se tváří, jakoby dával z vlastního. A neumí vysvětlit, proč a jaké omezení tedy na to pití je. U hotelových barů to bylo o něco lepší.
Pláž a bazény:
Eftalia Island nezklamal z pohledu možností zábavy pro 3-leté dítě i pro dospělé. Bazény čisté, atrakce pro dítě v doprovodu dospělého z většiny přístupné, dětské atrakce naprosto bez problémů. Lehátek u bazénů i na pláži. Pláž čistá, každou noc úklid. Jen domluva s domorodcem, který tam roznášel polstry na lehátka, byla tragická. Chceš 4, dostaneš 2. Chceš tedy ještě 2 a dostaneš 1. Ten poslední si raději ulovíš sám :)
Velmi příjemné je večerní plážové posezení se živou hudbou, některé z animací nebo fire show na pláži.
Personál:
jako všude. Od vyloženě příjemných, přes normální až po otravné a nepříjemné. Po nějakém čase začne být vlezlé i to jistě dobře míněné a tradiční otlapkávání dětí personálem.
Celkové shrnutí - velmi příjemný pobyt, odpočinkový, bezstarostný, s pocitem bezpečí. Doporučujeme :)
Podrobné hodnocení
Stav hotelu | 100 % |
|
Všeobecná čistota | 67 % |
|
Vhodnost pro rodinu | 100 % |
|
Vhodnost pro postižené | N | |
Doporučili byste tento hotel? | 100 % |
|
Nákupní možnosti v blízkosti | N | |
Dopravní spojení a možnost výletu | 67 % |
|
Restaurace a bary v blízkosti | 100 % |
|
Další možnosti trávení volného času | N | |
Vzdálenost k pláži | 100 % |
|
Vstřícnost a ochota personálu | 67 % |
|
Znalost oboru, znalost cizích jazyků | 33 % |
|
Odbavení | 100 % |
|
Vyřizování reklamací | N |
Nabídka pro volný čas | N | |
Kvalita pláže | 67 % |
|
Kvalita a stav bazénu | 100 % |
|
Péče o děti, hřiště | 100 % |
|
Čistota | 100 % |
|
Velikost | 100 % |
|
Výbavení pokoje | 100 % |
|
Koupelna, toaleta, hygiena | 67 % |
|
Pestrost jídel a nápojů | 67 % |
|
Chuť a kvalita jídel a nápojů | 100 % |
|
Hotelová restaurace a bar | 100 % |
|
Čistota v restauraci a u stolu | 100 % |
|
Podrobné hodnocení hotelu Eftalia Marin
Hotel | 5,1 / 6 |
|
---|---|---|
Pokoje | 5,2 / 6 |
|
Hotelový servis | 5,2 / 6 |
|
Okolí hotelu | 5 / 6 |
|
Stravování | 5 / 6 |
|
Sport a zábava | 5,2 / 6 |
|
Hodnotitelé HolidayCheck.de o hotelu Eftalia Marin
Hosté chválí celkový stav hotelu, umístění a okolí hotelu, obsluhu a služby, úroveň a kvalitu stravování, možnosti sportu a zábavy a kvalitu ubytování. Tento hotel v posledním roce doporučuje 81% dotázaných.