Hodnocení hotelu
Larissa Inn
Náš názor na hotel Larissa Inn
Podle 1 hodnocení vychází průměrné známka 63% kvality. Tento výsledek je celkem uspokojivý a hotel asi splnil očekávání rekreantů. Nezapomeňte ale, že objektivní posouzení kvality hotelu vyžaduje více informací, přečtěte si více názorů i jinde.
- Ochota personálu
- Kvalita a stav bazénu
- Vzdálenost k pláži
- Pestrost jídel a nápojů
Podrobné hodnocení hotelu Larissa Inn
Všeobecné hodnocení | 40% |
|
---|---|---|
Umístění a okolí hotelu | 80% |
|
Obsluha a služby | 100% |
|
Stravování | 42% |
|
Sport a zábava | 67% |
|
Ubytování | 50% |
|
Recenze hotelu
Larissa Inn
Recenze hotelu Larissa Inn
21.10.2012 | Pobyt v září 2012 na 11 nocí jako Individuální cestovatel
Je vidět, že hotel už má něco odslouženo. Malé pokoje s minimem úložného prostoru, balkonek malinký (tak na dvě osušky nebo 1 osobu) a odpady ve sprše by potřebovaly údržbu. Hlavně, že je na pokoji televize, která akorát překáží a zabírá místo pro odkládání. A za dobu 10ti denního pobytu nám ručníky nevyměnili ani jednou. Výtahy v hotelu jsou malinké (těsné a nevyvětratelné), na počet klientů nedostatečné. Klimatizace na pokojích ale fungovala. Příjemná je v hotelu je sauna a masáže (dohromady za 15 euro).
Na pláž není daleko, ale tento hotel má vyhrazenu velmi malou část pláže, navíc (v září) mnoho lehátek rozbytých, takže byl každodenní boj o lehátka a místo na pláži. My jsme si každé ráno před 7 hod "zarezervovali" lehátka osuškami a pak se vrátili na snídani. Ale zase jsou lehátka a slunečník bez poplatku (vždy je něco za něco).
Pláž je oblázková, což je bez bot dost nepříjemné. Přístup do vody poměrně krátký, což má za následek, že je ve vodě "hlava na hlavě".
Personál hotelu je vstřícný a ochotný.
Strava průměrná až fádní s minimem obměn. Bylo hodně zeleniny, ale i ta byla občas "unavená".
Celá oblast Kemeru je 100% ruská enkláva. To by až tak nevadilo, kdyby to nebyl národ plný neomalenců.
Podrobné hodnocení
Stav hotelu | 67 % |
|
Všeobecná čistota | 67 % |
|
Vhodnost pro rodinu | 33 % |
|
Vhodnost pro postižené | 0 % |
|
Doporučili byste tento hotel? | 33 % |
|
Nákupní možnosti v blízkosti | 100 % |
|
Dopravní spojení a možnost výletu | 67 % |
|
Restaurace a bary v blízkosti | 100 % |
|
Další možnosti trávení volného času | 33 % |
|
Vzdálenost k pláži | 100 % |
|
Vstřícnost a ochota personálu | 100 % |
|
Znalost oboru, znalost cizích jazyků | 100 % |
|
Odbavení | 100 % |
|
Vyřizování reklamací | 100 % |
|
Nabídka pro volný čas | 67 % |
|
Kvalita pláže | 33 % |
|
Kvalita a stav bazénu | 100 % |
|
Péče o děti, hřiště | N |
Čistota | 67 % |
|
Velikost | 33 % |
|
Výbavení pokoje | 33 % |
|
Koupelna, toaleta, hygiena | 67 % |
|
Pestrost jídel a nápojů | 33 % |
|
Chuť a kvalita jídel a nápojů | 33 % |
|
Hotelová restaurace a bar | 33 % |
|
Čistota v restauraci a u stolu | 67 % |
|