Hodnocení hotelu
Kristal
Náš názor na hotel Kristal
Podle 612 hodnocení je již naprosto přesvědčivá průměrná známka 60% kvality. Tento výsledek je celkem uspokojivý, služby určitě splnily očekávání rekreantů. Hotel se dá doporučit, měl by vyhovovat i středně náročným klientům.
- Ochota personálu
- Restaurace v okolí
- Vhodnost pro rodinu
Podrobné hodnocení hotelu Kristal
Všeobecné hodnocení | 42% |
|
---|---|---|
Umístění a okolí hotelu | 87% |
|
Obsluha a služby | 79% |
|
Stravování | 50% |
|
Sport a zábava | 67% |
|
Ubytování | 50% |
|
Recenze hotelu
Kristal
Recenze hotelu Kristal
28.5.2011 | Pobyt v květnu 2011 na 5 nocí jako Pár středního věku
Hotel je průměrný, nebyl ničím vyjímečný. Polopenze stylem švédského stolu, na večeří se pití musí platit. Jídlo bylo standartní, u snídaní každý den stejný výběr, večeře se obměňovaly.Servis na pokojích byl podprůměrný, tři dny nám nevyměnili ručníky, až třetí den na požádání na recepci! V hotelu ve stejnou dobu byla ubytovaná skupina mentálně retardovaných lidí, kteří trávili spolu s náma večery ve společenské místnosti a tančili na diskotéce. Tohle raději nebudu komentovat! Jinak cesta proběhla naprosto bechybně a bezproblémově, vše skvěle zařízené, za to je pochvala! Ale Torremolinos je úchvatný! Děkuji za dovolenou!
Fotografie hotelu
Podrobné hodnocení
Stav hotelu | 67 % |
|
Všeobecná čistota | 67 % |
|
Vhodnost pro rodinu | 67 % |
|
Vhodnost pro postižené | N | |
Doporučili byste tento hotel? | 33 % |
|
Nákupní možnosti v blízkosti | 100 % |
|
Dopravní spojení a možnost výletu | 100 % |
|
Restaurace a bary v blízkosti | 100 % |
|
Další možnosti trávení volného času | 100 % |
|
Vzdálenost k pláži | 100 % |
|
Vstřícnost a ochota personálu | 100 % |
|
Znalost oboru, znalost cizích jazyků | 100 % |
|
Odbavení | 100 % |
|
Vyřizování reklamací | 67 % |
|
Nabídka pro volný čas | 67 % |
|
Kvalita pláže | 100 % |
|
Kvalita a stav bazénu | N | |
Péče o děti, hřiště | N |
Čistota | 67 % |
|
Velikost | 67 % |
|
Výbavení pokoje | 33 % |
|
Koupelna, toaleta, hygiena | 67 % |
|
Pestrost jídel a nápojů | 67 % |
|
Chuť a kvalita jídel a nápojů | 67 % |
|
Hotelová restaurace a bar | 67 % |
|
Čistota v restauraci a u stolu | 100 % |
|
Recenze hotelu Kristal
3.9.2008 | Pobyt v srpnu 2008 na 7 nocí jako Neznámý
Hotel byl s ohledem na cenu obstojny, avsak meli jsme nasledujici potize:
a) pokoj silne zapachal po cigaretach, vetrani vubec nepomahalu tudiz jsme museli vsechny zavesy nastrikat vonavkou abychom mohli v pokoji byt (evidentne se neperou)
b) dostupnost plaze je asi 20min chuze z kopce (a chuze do kopce po dlouhem dni na plazi nebyl uplne jednoduchy) skrze centrum mesta
c) snidane byly pokazde stejne, coz po 8 dnech nebylo uplne dle gusta
d) do pokoje zasahoval nadmerny hluk z prilehle hlavni komunikace protinajici mesto, proto se nedalo spat s otevrenymi okny ale pouze se zapnoutou klimatizaci (ktera se vsak nedala regulovat), tudiz jsem se docela klepal zimou
e) hotel vyuzivali ve velke mire duchodci, kterych tam bylo opravdu pozehnane
f) cena piti na veceri byla nesmirne premrstena (vodu, kterou v obchode stala 30 centu prodavali za 3 Eura!)
Na druhou stranu, v hotelu jsme vesmes pouze prespavali, na recepci byli vstricni takze me tohle zase tak moc netrapilo. Ale citlivejsi povahy bych od hotelu Kristal odradil. Osobne se mi v teto oblasti libilo, hotel bych vsak v budoucnu volil jiny.
Podrobné hodnocení
Stav hotelu | 33 % |
|
Všeobecná čistota | 33 % |
|
Vhodnost pro rodinu | 0 % |
|
Vhodnost pro postižené | 33 % |
|
Nákupní možnosti v blízkosti | 67 % |
|
Dopravní spojení a možnost výletu | 100 % |
|
Restaurace a bary v blízkosti | 100 % |
|
Další možnosti trávení volného času | 67 % |
|
Vzdálenost k pláži | 33 % |
|
Vstřícnost a ochota personálu | 67 % |
|
Znalost oboru, znalost cizích jazyků | 67 % |
|
Odbavení | 67 % |
|
Vyřizování reklamací | N |
Nabídka pro volný čas | 67 % |
|
Kvalita pláže | 100 % |
|
Kvalita a stav bazénu | 0 % |
|
Péče o děti, hřiště | 33 % |
|
Čistota | 33 % |
|
Velikost | 33 % |
|
Výbavení pokoje | 67 % |
|
Koupelna, toaleta, hygiena | 33 % |
|
Pestrost jídel a nápojů | 33 % |
|
Chuť a kvalita jídel a nápojů | 33 % |
|
Hotelová restaurace a bar | 33 % |
|
Čistota v restauraci a u stolu | 0 % |
|
Podrobné hodnocení hotelu Kristal
Hotel | 4,7 / 6 |
|
---|---|---|
Pokoje | 5 / 6 |
|
Hotelový servis | 5 / 6 |
|
Okolí hotelu | 5,8 / 6 |
|
Stravování | 4 / 6 |
|
Sport a zábava | 4 / 6 |
|
Hodnotitelé HolidayCheck.de o hotelu Kristal
Hosté chválí umístění a okolí hotelu, obsluhu a služby a kvalitu ubytování. Nebyli však moc spokojeni s celkovým stavem hotelu, s úrovní a kvalitou stravování a s možnostmi sportu a zábavy. Tento hotel v posledním roce doporučuje 79% dotázaných.