Hodnocení hotelu
Hotel Helnan Marina Sharm
Náš názor na Hotel Helnan Marina Sharm
Podle 1 782 hodnocení je již naprosto přesvědčivá průměrná známka 89% kvality. Tento výsledek je velmi dobrý, služby určitě splnily očekávání rekreantů. Hotel se dá jen doporučit, bude zajisté vyhovovat i náročným klientům.
- Vyřizování reklamací
- Péče o děti, hřiště
- Výbavení pokojů
- Vzdálenost k pláži
- Vhodnost pro rodinu
- Čistota v restauraci
- Pestrost jídel a nápojů
Podrobné hodnocení Hotel Helnan Marina Sharm
Všeobecné hodnocení | 79% |
|
---|---|---|
Umístění a okolí hotelu | 100% |
|
Obsluha a služby | 84% |
|
Stravování | 75% |
|
Sport a zábava | 78% |
|
Ubytování | 75% |
|
Recenze hotelu
Hotel Helnan Marina Sharm
Recenze hotelu Hotel Helnan Marina Sharm
19.1.2011 | Pobyt v prosinci 2010 na 11 nocí jako Neznámý
Podrobné hodnocení
Stav hotelu | 67 % |
|
Všeobecná čistota | 67 % |
|
Vhodnost pro rodinu | 67 % |
|
Vhodnost pro postižené | N | |
Doporučili byste tento hotel? | N |
Nákupní možnosti v blízkosti | 100 % |
|
Dopravní spojení a možnost výletu | 100 % |
|
Restaurace a bary v blízkosti | 100 % |
|
Další možnosti trávení volného času | N | |
Vzdálenost k pláži | 100 % |
|
Vstřícnost a ochota personálu | 67 % |
|
Znalost oboru, znalost cizích jazyků | 67 % |
|
Odbavení | 67 % |
|
Vyřizování reklamací | N |
Nabídka pro volný čas | 33 % |
|
Kvalita pláže | 67 % |
|
Kvalita a stav bazénu | 67 % |
|
Péče o děti, hřiště | N |
Čistota | 67 % |
|
Velikost | 33 % |
|
Výbavení pokoje | 67 % |
|
Koupelna, toaleta, hygiena | 33 % |
|
Pestrost jídel a nápojů | 33 % |
|
Chuť a kvalita jídel a nápojů | 67 % |
|
Hotelová restaurace a bar | 67 % |
|
Čistota v restauraci a u stolu | 67 % |
|
Recenze hotelu Hotel Helnan Marina Sharm
20.6.2008 | Pobyt v červnu 2008 na 14 nocí jako Neznámý
Egypt sme navstivili prvykrat a boli sme velmi spokojni. Hotel Helnan Marina Sharm v Naama Bay bol uzasny. Najviac nam vyhovovalo to, ze lezi priamo na plazi a ze okna sme mali otocene na more a s velkym balkom. Izba, ktoru sme mali bola velmi priestranna. Ale je pravda, ze v poradi az 4, ktoru sme boli ochotni prijat. Vsade velmi cisto: hotel, plaz, more. Plaz je velka piesocna s pozvolnym piesocnym vstupom do mora bez koralov, co nam velmi vyhovovalo. Ale kusok od vstupu do mora boli aj nejake koraly, ktore sice neboli velmi pekne, ale boli tam nadherne rybicky, tak uzasne farebne, dokonca sme videli aj "Nema" :) takze sme sa tam snorchlovali takmer kazdy den. Uteraky boli vymenou za karticku. Na plazi boli slnecniky a lehatka, vsetko zadarmo a bolo tam dost miesta pre kazdeho, kedykolvek pocas dna. Co sa tyka jedla, tak bolo velmi dobre, resp. vynikajuce prvych 10 dni. My sme tam stravili 14 dni a mozem povedat, ze ranajky boli sice vzdy uplne rovnake, ale co sa tyka obeda a vecere, tak za tych 14 dni sa jedlo takmer vobec neopakovalo, co som bola velmi prekvapena. Ale nadmieru spokojni sme boli s jedlom len prvych 10 dni, potom sme boli uz len spokojni. Pretoze neviem z akeho dovodu, jedlo sa zrazu vyrazne zhorsilo. Predpokladam, ze dovodom bola bud zmena personalu a tym padom aj zmena sefkuchara, kucharov a pomocnikov, pretoze v celom hoteli sa po tyzdni, resp. po neviem kolkych dnoch uplne vymeni personal na svojich poziciach a k zhorseniu jedla doslo presne den po vymene. Alebo dovodom mohol byt aj zrazu velky pocet dovolenkarov a vedenie hotela sa mozno rozhodlo setrit. Neviem, co bolo dovodom, ale iste je, ze prvych 10 dni sme si jedlo nevedeli v kvalite vynachvalit a potom to bolo uz len podpriemerne. co sa tyka personalu, boli sme velmi spokojni. Ludia su prijemni, ale niektori az dotieravi, co nam casom zacalo aj vadit, ale za tych 14 dni sme sa naucili ako ich ignorovat. Co sa tyka nakupnych moznosti, tak len par krokov od hotela je velmi vela obchodikov, restauracii.... Oplati sa zmenit si dolare na ich menu a nakupovat v ich mene, lebo akonahle chcete platit dolarmi tak preplatite aj 100 nasobne, ako sa to stalo aj nam, ked sme na to prisli, tak potom sme uz len sli nakupovat do obchodniku, kde ceny boli dane, a nakupovali sme v ich mene. Je to obchodik Aladin, ktory je velmi luxusny s velkym vyberom a ma obrovske plus, nemusite sa natahovat s dotieravym egyptanom na cene a nechce vas osmeknut, lebo vidi, ze ste dobre obleceny. Takze tam sme si v pokoji nakupili darceky domov a boli sme velmi spokojni. Uz sme totiz mali pokrk natahovat sa s Egyptanmi o cenu. Co sa tyka ineho vyuzitia volneho casu, tak sme boli na celodennom vylete Tiran Island, boli sme spokojni az na jednu malickost dost podstatnu "snorchle". vylet sme si neobjednavali cez cestovku a nasho delegata ale priamo na plazi je velmi vela spolocnosti, ktore ponukaju rozne vylety. My sme si vybrali Ocean club, ktori nam zaistili vylet a pozicali snorchle /urobili sme chybu, ze sme si nevzali vlastne/ a problem bol, ze tie snorchle boli velmi zle, takze sme ani nemali velky zazitok zo snorchlovania, pretoze sme museli kazdu chvilu dvihat hlavu z vody a vylievat vodu.... ale inak to bolo super, az na tie snorchle. Vylet vlastne organizovala spolocnosti Cinderella a oni boli uzasni, dokonca sme si kupili aj DVD z tohto vyletu, lebo tam bol aj kameraman. Kvalita sice nie je bohvieco, ale mame spomienku. Na dalsi vylet a to jazdu po pusti na stvorkolkach sme uz isli priamo spolocnostou Cinderella, ktora tiez sidli na plazi pri hoteli a boli sme velmi spokojni. Hodina a pol jazdy po pusti bola super. Prestavku sme stravili s beduinmi v pusti. bolo to velmi prijemne. Takze celkovo hodnotim nasu dovolenku velmi pozitivne, ziadne vacsie problemy nenastali a celkovo sme boli velmi spokojni. Jedine, ale co mi naozaj neskutocne vadilo boli neuveritelne hlucni Taliani. tych bolo v tom hoteli pozehnane a liezli mi na nervy, lebo clovek pocul z kazdej strany iba ich hlucnu Taliancinu, akokeby nikto iny nemal pravo uzivat si dovolenku, len oni. Ale uznavam, ze niekomu to nemusi vadit a moze to byt celkom prijemne. a na zaver: kedykolvek by sme sa tam vratili znova a uz len cez niektoru nemecku cestovku, pretoze v ceskych cestovkach bol presne ten isty zajazd velmi vyrazne drahsi.
Podrobné hodnocení
Stav hotelu | 100 % |
|
Všeobecná čistota | 100 % |
|
Vhodnost pro rodinu | 100 % |
|
Vhodnost pro postižené | 67 % |
|
Nákupní možnosti v blízkosti | 100 % |
|
Dopravní spojení a možnost výletu | 100 % |
|
Restaurace a bary v blízkosti | 100 % |
|
Další možnosti trávení volného času | 100 % |
|
Vzdálenost k pláži | 100 % |
|
Vstřícnost a ochota personálu | 100 % |
|
Znalost oboru, znalost cizích jazyků | 100 % |
|
Odbavení | 100 % |
|
Vyřizování reklamací | 100 % |
|
Nabídka pro volný čas | 100 % |
|
Kvalita pláže | 100 % |
|
Kvalita a stav bazénu | 100 % |
|
Péče o děti, hřiště | 100 % |
|
Čistota | 100 % |
|
Velikost | 100 % |
|
Výbavení pokoje | 100 % |
|
Koupelna, toaleta, hygiena | 100 % |
|
Pestrost jídel a nápojů | 100 % |
|
Chuť a kvalita jídel a nápojů | 67 % |
|
Hotelová restaurace a bar | 100 % |
|
Čistota v restauraci a u stolu | 100 % |
|
Podrobné hodnocení Hotel Helnan Marina Sharm
Hotel | 3 / 6 |
|
---|---|---|
Pokoje | 4 / 6 |
|
Hotelový servis | 1 / 6 |
|
Okolí hotelu | 6 / 6 |
|
Stravování | 1 / 6 |
|
Sport a zábava | 5 / 6 |
|
Hodnotitelé HolidayCheck.de o Hotel Helnan Marina Sharm
Hosté chválí umístění a okolí hotelu a možnosti sportu a zábavy. Nebyli však moc spokojeni s kvalitou ubytování. Nejvíce jim vadilo celkový stav hotelu, obsluha a služby a úroveň a kvalitu stravování. Tento hotel v posledním roce doporučuje 31% dotázaných.