Hodnocení hotelu
Grand Seas Resort Hostmark
Náš názor na hotel Grand Seas Resort Hostmark
Podle 2 361 hodnocení je již naprosto přesvědčivá průměrná známka 70% kvality. Tento výsledek je celkem uspokojivý, služby určitě splnily očekávání rekreantů. Hotel se dá doporučit, měl by vyhovovat i středně náročným klientům.
- Pestrost jídel a nápojů
- Ochota personálu
- Velikost pokojů
- Kvalita pláže
- Vzdálenost k pláži
- Vhodnost pro rodinu
- Výbavení pokojů
Podrobné hodnocení hotelu Grand Seas Resort Hostmark
Všeobecné hodnocení | 100% |
|
---|---|---|
Umístění a okolí hotelu | 67% |
|
Obsluha a služby | 100% |
|
Stravování | 92% |
|
Sport a zábava | 89% |
|
Ubytování | 84% |
|
Recenze hotelu
Grand Seas Resort Hostmark
Recenze hotelu Grand Seas Resort Hostmark
5.8.2017 | Pobyt v červenci 2017 na 10 nocí jako Rodina s malými dětmi
Hotel celkově odpovídá popisu CK včetně fotografií.Pokoj byl každý den uklizen včetně výměny osušek a ručníků.Program all-inclusive fungoval přesně tak,jak bylo uvedeno.Možná nápoje nebyly vždy úplně studené...hlavně v baru u bazénu a v jídelně servis trochu váznul.Byl občas problém sehnat talíř a příbor.Na tak velkou restauraci bylo poměrně málo číšníků a tak nestíhali připravovat stoly pro další hosty.Jediné,co mi trochu v sortimentu chybělo bylo čerstvé ovoce,v míse byl vždy kompotovaný mix.Ale všude je něco.Pokud jde o jídlo,tak jsme byli naprosto spokojeni jak co do výběru,tak i chuťově to bylo vždy velmi dobře připraveno.Navíc na terase obden při večeři fungoval kuchař u grilu,takže byl výběr ještě pestřejší a nikdo si nemohl stěžovat,že by strava nebyla pestrá.Pokud jde o personál hotelu,tak jsme se setkali s naprosto fantastickým přístupem doslova všech zaměstnanců,se kterými jsme přišli do kontaktu,ať už jde o úklidové pracovníky,číšníky,barmany a pracovníky na recepci.Jako příklad můžu uvést situaci,kdy jsme bohužel museli narychlo cestovat s dcerou do nemocnice na ošetření.Hotel nám dal zdarma k dispozici limuzínu s řidičem na cestu do nemocnice tam i zpět a po návratu do hotelu nám recepce vyjednala pro dceru speciální dietní stravu a ještě nám ji číšník donesl do lobby baru mimo restauraci.Navíc jsme pro dceru dostávali každý den balenou perlivou vodu,což nebyla samozřejmost,protože normálně se na pokoje dodávala pouze balená neperlivá voda a v rámci all-inclusive se perlivá voda pouze rozlévala do kelímků.Takže personál opravdu super.
Jinak pláž krásná,velká,bohužel ale velmi pozvolný vstup do moře a když byl odliv,tak asi 50 metrů od břehu se v moři pravidelně vytvořily písečné ostrůvky,kde si děti mohli hrát.S tím ale bohužel hotel nic neudělá,to je problém spousty hotelů na Hurghadě.Jinak je znát,že chyběji turisté z Německa,Ruska a tak kapacitu hotelu doplňují Egypťani,ale i tak podle mně byl hotel obsazen tak zhruba ze 70% procent,protože nebyl problém přijít třeba v 11.hodin na pláž a všude spousta volných lehátek se slunečníky,což dříve nebylo možné a pokud si člověk brzy ráno nedal osušku na lehátko,tak už pak neměl šanci.Orientačně skladba hotelových hostů-bezkonkurenčně nejvíc Češi+Slováci asi 40%,pak asi 10% Poláci,Italové,Němci a ostatní z EU,ale těch bylo fakt strašně málo.No a zbylých 50% tvořili domácí Egypťané,nicméně k žádným kulturním problémům mezi Araby a ostatními cizinci nedocházelo,vše bylo ok.
Podrobné hodnocení
Stav hotelu | 100 % |
|
Všeobecná čistota | 100 % |
|
Vhodnost pro rodinu | 100 % |
|
Vhodnost pro postižené | N | |
Doporučili byste tento hotel? | 100 % |
|
Nákupní možnosti v blízkosti | 67 % |
|
Dopravní spojení a možnost výletu | 100 % |
|
Restaurace a bary v blízkosti | 0 % |
|
Další možnosti trávení volného času | 67 % |
|
Vzdálenost k pláži | 100 % |
|
Vstřícnost a ochota personálu | 100 % |
|
Znalost oboru, znalost cizích jazyků | 100 % |
|
Odbavení | 100 % |
|
Vyřizování reklamací | 100 % |
|
Nabídka pro volný čas | 67 % |
|
Kvalita pláže | 100 % |
|
Kvalita a stav bazénu | 100 % |
|
Péče o děti, hřiště | N |
Čistota | 100 % |
|
Velikost | 100 % |
|
Výbavení pokoje | 67 % |
|
Koupelna, toaleta, hygiena | 67 % |
|
Pestrost jídel a nápojů | 100 % |
|
Chuť a kvalita jídel a nápojů | 100 % |
|
Hotelová restaurace a bar | 100 % |
|
Čistota v restauraci a u stolu | 67 % |
|
Podrobné hodnocení hotelu Grand Seas Resort Hostmark
Hotel | 3,5 / 6 |
|
---|---|---|
Pokoje | 3,8 / 6 |
|
Hotelový servis | 3,8 / 6 |
|
Okolí hotelu | 4,4 / 6 |
|
Stravování | 3,1 / 6 |
|
Sport a zábava | 3,8 / 6 |
|