Hodnocení hotelu
Chrysomare Beach Hotel and Resort
Náš názor na Chrysomare Beach Hotel and Resort
Podle 1 hodnocení vychází průměrné známka 80% kvality. Tento výsledek je velmi dobrý a hotel asi splnil očekávání rekreantů. Nezapomeňte ale, že objektivní posouzení kvality hotelu vyžaduje více informací, přečtěte si více názorů i jinde.
- Vyřizování reklamací
- Kvalita a stav bazénu
- Velikost pokojů
- Nákupní možnosti
- Vhodnost pro rodinu
- Čistota v restauraci
- Nabídka pro volný čas
Podrobné hodnocení Chrysomare Beach Hotel and Resort
Všeobecné hodnocení | 72% |
|
---|---|---|
Umístění a okolí hotelu | 90% |
|
Obsluha a služby | 83% |
|
Stravování | 67% |
|
Sport a zábava | 83% |
|
Ubytování | 88% |
|
Recenze hotelu
Chrysomare Beach Hotel and Resort
Recenze hotelu Chrysomare Beach Hotel and Resort
11.6.2024 | Pobyt v květnu 2024 na 7 nocí jako Pár středního věku
Krásný nový hotel s podprůměrnými službami. Standardy, které jsou u 5*hotelu zcela běžné, tady rozhodně nenajdete. Pobyt jsme měli zaplacený půl roku. Při příjezdu náše jména nenašli. Měli jsme však oproti jiným štěstí, že nás ubytovali a nechtěli zaplatit znovu ( v recenzích jsou i takové případy). Minibar na pokoji obsahuje 3 limonády a jednu vodu. Hned první večer v lobby jsme si všimli, jak si hosté přicházející z venku nosí celé balíky vod. Přišlo mi to úsměvné do doby, než jsem pochopil, že minibar se po celou dobu pobytu nedoplňuje. Otrlejší hosté běhali po hotelu do baru a restaurace a nechávali si vypitou PET láhev dotáčet vodou. Jídlo? Nic vyjímečného. Kromě jiného mě překvapilo smažené prefabrikované rybí filé u každé večeře:-) Bazénový bar. Vše dostanete do "jednorázového" kelímku, plastového obalu, který vezmete a vyhodíte do koše. Rozhodně nejsem ekologický aktivista, ale po několika dnech vám přijde zvláštní to ohromné množství odpadu. I v běžném baru na pláži dostanete nápoje do vratných moderních obalů. Personál je zřejmě rozdělen na kmenové starší neochotné zaměstnance a brigádníky, kteří se snaží neochotu kmenových starších napravit:-) Systém objenávek v restauraci je až usměvný. Vaše objednávka jde přes 4 lidi:-) Požádali jsme na recepci o snídani na cestu s tím, že jedeme na výlet a nebudeme celý den v hotelu. Nedělají. Pokud se vám pomačká oblečení, na pokoji žehličku a žehlící prkno nehledejte. Musíte jít na recepci, tam vám žehličku, pokud jí nemá zrovna někdo jiný, půjčí:-) Pokud si chcete odnést drink z lobby baru na pokoj, je to možné pouze v jednorázovém plastovém kelímku. Stane se vám i to, že cestou na snídani najdete na chodbě vašeho patra použité dětské pleny ( nějaký host, je prostě vyhodí za dveře pokoje). Najdete je však na stejném místě i v podvečer cestou od bazénu. Každý den se mezi 16-18 hod po hotelu prochází "manager" s rukama v kapsách. Nevíme přesně co měl na práci, ale netekoucí vodu u všech umyvadel na panských záchodkách u bazénu za 7 dní nevyřešil.
Podrobné hodnocení
Stav hotelu | 67 % |
|
Všeobecná čistota | 67 % |
|
Vhodnost pro rodinu | N | |
Vhodnost pro postižené | N | |
Doporučili byste tento hotel? | 0 % |
|
Nákupní možnosti v blízkosti | 100 % |
|
Dopravní spojení a možnost výletu | 100 % |
|
Restaurace a bary v blízkosti | 100 % |
|
Další možnosti trávení volného času | 100 % |
|
Vzdálenost k pláži | 100 % |
|
Vstřícnost a ochota personálu | 33 % |
|
Znalost oboru, znalost cizích jazyků | 100 % |
|
Odbavení | 67 % |
|
Vyřizování reklamací | N |
Nabídka pro volný čas | N | |
Kvalita pláže | 67 % |
|
Kvalita a stav bazénu | 100 % |
|
Péče o děti, hřiště | N |
Čistota | 67 % |
|
Velikost | 100 % |
|
Výbavení pokoje | 67 % |
|
Koupelna, toaleta, hygiena | 67 % |
|
Pestrost jídel a nápojů | 33 % |
|
Chuť a kvalita jídel a nápojů | 33 % |
|
Hotelová restaurace a bar | 0 % |
|
Čistota v restauraci a u stolu | 67 % |
|
Recenze hotelu Chrysomare Beach Hotel and Resort
2.6.2022 | Pobyt v květnu 2022 na 7 nocí jako Pár středního věku
Krásný nový hotel, 300 m od nádherné pláže. TOP personál, který byl na všech úsecích milý , ochotný a nápomocný. Výběr jídla dostačující. Uvítal bych větší nabídku vín a míchaných nápojů v restauraci a hlavně večer v lobby baru. Večerní program by mohl být na vyšší úrovni a rozmanitější.
Krytý bazén a fitness bohužel otevírali až od 10,00 hodin. Ráno jsme si nomohli jít zacvičit. Kolem venkovního bazénu dostatech lehátek. U bazénu mi chyběla rerodukovaná hudba, která by oživila atmosféru. Nebyl připravený žádný program u bazénu / cvičení, hry ....../
Mimo pár věcí, které hotel určitě časem vychytá, všem pobyt v tomto hotelu doporučuji.
Fotografie hotelu
Podrobné hodnocení
Stav hotelu | 100 % |
|
Všeobecná čistota | 100 % |
|
Vhodnost pro rodinu | 100 % |
|
Vhodnost pro postižené | 100 % |
|
Doporučili byste tento hotel? | 100 % |
|
Nákupní možnosti v blízkosti | 100 % |
|
Dopravní spojení a možnost výletu | 100 % |
|
Restaurace a bary v blízkosti | 67 % |
|
Další možnosti trávení volného času | 67 % |
|
Vzdálenost k pláži | 67 % |
|
Vstřícnost a ochota personálu | 100 % |
|
Znalost oboru, znalost cizích jazyků | 100 % |
|
Odbavení | 100 % |
|
Vyřizování reklamací | 100 % |
|
Nabídka pro volný čas | 33 % |
|
Kvalita pláže | 100 % |
|
Kvalita a stav bazénu | 100 % |
|
Péče o děti, hřiště | 100 % |
|
Čistota | 100 % |
|
Velikost | 100 % |
|
Výbavení pokoje | 100 % |
|
Koupelna, toaleta, hygiena | 100 % |
|
Pestrost jídel a nápojů | 100 % |
|
Chuť a kvalita jídel a nápojů | 100 % |
|
Hotelová restaurace a bar | 100 % |
|
Čistota v restauraci a u stolu | 100 % |
|